مطالب مرتبط:
هدف اسراییل، نابودی محور مقاومت و فرماندهان میدانی و مؤثر است
روز جهانی قدس سرآغاز نابودی اسراییل جنایتکار است
دردسر بزرگ برای صهیونیست ها؛ این حملات به اسراییل افزایش شدیدی داشته
چرا ترور های اسراییل جواب نمی دهد؟
چرا ترور های اسراییل جواب نمی دهد؟ / در بحث ایران، تل آویو چک هایی می نویسد که آمریکا باید آن ها را نقد کند / شبکه نیرو های نیابتی تهران قائم به فرد نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 14:302024-04-05سياسي

چرا امید به نابودی اسراییل افزایش یافته است؟


مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه، در پاسخ به چرایی افزایش امید به نابودی اسراییل در این ایام، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی بیداری جهانی است.

- ایسنا/گیلان مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه، در پاسخ به چرایی افزایش امید به نابودی اسراییل در این ایام، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی بیداری جهانی است.

سردار حمیدرضا مقدم فر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت که در میدان مصلی برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پر شور و خروش امت مسلمان و روزه دار در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: این حضور باشکوه و این خروش انقلابی یک جهاد بزرگ است که شما مردم انجام دادید.

وی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را التیامی بر درد قلب های داغدیده مردم غزه دانست و افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، هر عملی که دشمن را به خشم وا دارد و او را عصبانی کند و مایه ناراحتی او شود، جهاد است و امروز شما با نفس ها و قدم ها و شعارهای خودتان در راهپیمایی روز قدس، جهاد فی سبیل الله کردید.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر انقلاب روز قدس امسال را متفاوت از روزهای قدس 45 سال گذشته دانستند، تصریح کرد: امروز روز قدس جهانی شده و فقط مربوط به مسلمانان نیست؛ اتفاق عجیبی در دنیا رخ داده و جهانیان


برچسب ها: راهپیمایی روز جهانی قدس - نابودی اسراییل - راهپیمایی - روز جهانی قدس - اسراییل - جهانی - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

چرا امید به نابودی اسراییل افزایش یافته است؟

چرا امید به نابودی اسراییل افزایش یافته است؟