مطالب مرتبط:
بازدید بیش از 127 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
11 هزار و 575 مسافر نوروزی در مدارس آبادان اسکان یافتند
9629 مسافر نوروزی در مدارس قشم اسکان یافتند
اسکان 1002 نفر مسافر نوروزی در مدارس شهرستان بیرجند
پذیرش 5054 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 06:002024-03-25اجتماعي

اسکان بیش از 8000 نفرروز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح نوروزی


رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از 8000نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا پایان روز پنجم فروردین خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از 8000نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا پایان روز پنجم فروردین خبر داد.

علی سینایی در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پنجم فروردین ماه 1060 خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: هشت هزار و 26 نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند که بیشتر این آمار در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.

سینایی با بیان اینکه این تعداد در 170 مدرسه و716 اتاق پذیرش شده اند، اظهارکرد: بیشترین مسافران نوروزی، نوروز 1403 به ترتیب از استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان بوده است.

سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: مجموعه تعلیم و تربیت این استان با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در فضاهای اختصاص داده شده به اسکان در سطح مدارس است و بر


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش استان - بویراحمد - کهگیلویه - استان کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 8000 نفرروز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح نوروزی

اسکان بیش از 8000 نفرروز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح نوروزی