مطالب مرتبط:
مصرف بنزین نوروز امسال در استان همدان به 31 میلیون لیتر رسید
بحران آموزش و پرورش در 7 استان کشور/ کمبود معلم و مدرسه در کدام استان هاست؟
بیشترین کمبود مدرسه در این 7 استان کشور
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان همدان اعلام شد
6 هزار تن شکر در همدان توزیع شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 11:302024-04-04اقتصادي

کمبود شکر در استان همدان نداریم


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از تأمین و توزیع شکر مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: در روند توزیع شکر کمبود و مشکلی در استان همدان نداریم.

- ایسنا/همدان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از تأمین و توزیع شکر مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: در روند توزیع شکر کمبود و مشکلی در استان همدان نداریم.

مصطفی ترکمان با بیان اینکه جهادکشاورزی استان آمادگی رفع نیاز شکر شهرستان ها را نیز دارد، افزود: با همکاری اداره غله و کارخانه قند، شکر مورد نیاز در اختیار مباشران در سطح استان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز شکر صنف، صنعت و خانوار در استان با قیمت پایین تر از برخی استان های دیگر تأمین شده و در حال توزیع است.

ترکمان با تأکید بر اینکه در 40 روز پایانی سال گذشته بیش از 6000 تن شکر در استان توزیع شده است، ادامه داد: 2830 تن شکر نیز از طریق سامانه بازارگاه بین متقاضیان صنف و صنعت توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه نیاز استان در حوزه شکر همچون سایر اقلام اساسی تأمین شده است، گفت: شهرستان ها به منظور دریافت سهمیه سامانه بازارگاه به استان مباشر معرفی کردند تا از سهمیه لازم برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، ترکمان با تأکید بر این که کمبودی در این حوزه در با


برچسب ها: استان - استان همدان - توزیع شکر - جهادکشاورزی - توزیع - همدان - نیاز
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شکر در استان همدان نداریم

کمبود شکر در استان همدان نداریم