مطالب مرتبط:
شکست در غزه و آشوب در تل آویو؛ ناکامی نتانیاهو پس از 6 ماه جنگ
برای جلوگیری از این ضرر همگانی/از پشت ذره بین به پشت تلسکوپ/فرار از غزه از ترس حمله ایران
فرار از غزه از ترس حمله ایران
برنامه ریزی آمریکا برای جنگ در خاورمیانه؛ روابط تل آویو و ریاض زیان بار است!
آزادی اسرای صهیونیست؛ مطالبه معترضان مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 11:002024-04-08بين الملل

ترس در تل آویو، نتانیاهو به دنبال فرار از بحران


درگیری رژیم صهیونیستی در هفت جبهه، تظاهرات ها و اعتصابات گسترده، کاهش آستانه تحمل شهرک نشین ها و در نهایت افزایش انتقادات داخلی و بین المللی از سیاست های رژیم صهیونیستی سبب شده است نخست وزیر این رژیم به عنوان بزرگ ترین بازنده نمایش جنگ غزه به دنبال راهی .

- درگیری رژیم صهیونیستی در هفت جبهه، تظاهرات ها و اعتصابات گسترده، کاهش آستانه تحمل شهرک نشین ها و در نهایت افزایش انتقادات داخلی و بین المللی از سیاست های رژیم صهیونیستی سبب شده است نخست وزیر این رژیم به عنوان بزرگ ترین بازنده نمایش جنگ غزه به دنبال راهی برای فرار از بحران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بیات؛ کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی با این عنوان در راهبرد معاصر نوشت: پیروزی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و متحدان راست گرایش در انتخابات سال گذشته برای بسیاری کارشناسان امور فلسطین اشغالی نوید دهنده دوره ای از ثبات و پایداری سیاسی پس از برگزاری تقریباً پنج انتخابات پیاپی بود.

بازگشت بی بی به کرسی نخست وزیری به گونه ای بود که وی در گام نخست تصمیم گرفت با تصویب لوایح اصلاحات قضایی موازنه قوا را در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی به نفع کابینه تغییر دهد و از اختیارات دستگاه قضایی بکاهد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رژیم - نخست وزیر - بین الملل - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - کارشناس مسائل بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

ترس در تل آویو، نتانیاهو به دنبال فرار از بحران

ترس در تل آویو، نتانیاهو به دنبال فرار از بحران