مطالب مرتبط:
عملیات زیرسازی ناحیه صنعتی نیر  نیمه اول سال جاری تکمیل می شود
عملیات زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می شود
خط انتقال منبع آب ناحیه صنعتی نیر اجرا می شود
150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خط انتقال آب زمینی و هوایی ناحیه صنعتی نیر
ایران چگونه می تواند برنده اصلی میدان تنش با اسراییل و بحران 6 ماه اخیر شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 20:352024-04-13اقتصادي

زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می رسد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اتمام پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر، تا پایان نیمه اول سال جاری با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اتمام پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر، تا پایان نیمه اول سال جاری با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خبر داد.

هاشم علایی، 25 فروردین در جریان بازدید از پروژه زیرسازی و آسفالت ناحیه صنعتی نیر اظهار کرد: این پروژه به طول یک و نیم کیلومتر و در دو باند رفت و برگشت خیابان اصلی در حال اجرا است که برای انجام آن، اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه خواهد شد.

علایی از اجرای خط انتقال و منبع آب زمینی و هوایی این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه ای، نقش بسزایی در جذب سرمایه گذاران دارد که از تمامی ظرفیت های ممکن برای تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی استفاده خواهد شد.

وی مساحت ناحیه صنعتی نیر را 30 هکتار برشمرد و افزود: در این ناحیه صنعتی63 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که تاکنون 11 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از دستگاه های ذیصل


برچسب ها: ناحیه صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی استان - صنعتی - شهرک های صنعتی - آسفالت خیابان - اعتباری
آخرین اخبار سرویس:

زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می رسد

زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می رسد