موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
این چک های صیادی را قبول نکنید!
این چک های صیادی را قبول نکنید!
این چک های صیادی را قبول نکنید!
این چک های صیادی را قبول نکنید!
هر چکی را قبول نکنید! | حتی چک صیادی هم برگشت می خورد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 12:052024-03-22اقتصادي

این چک های صیادی را قبول نکنید!


افرادی هستند که با دانستن قوانین و همچنین اطلاع از سخت گیری های مجازات برای چک بلامحل، برای اینکه موقعیت خود را از دست ندهند و درگیر دادگاه و مجازات نشوند، - افرادی هستند که با دانستن قوانین و همچنین اطلاع از سخت گیری های مجازات برای چک بلامحل، برای اینکه موقعیت خود را از دست ندهند و درگیر دادگاه و مجازات نشوند، اقدام به صدور چک با تاریخ خاص می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال تلگرامی عصر ایران نوشت: از قبول چک با سر رسید روز تعطیل خودداری کنید.

در قوانین جدید، چک دیگر پول نقد است و در چک های صیادی تضمین پرداخت آن از طرف بانک تایید می شود.

با این حال راه هایی برای دور زدن این قوانین همیشه هست و افراد زیادی هستند با وجود تحویل چک صیادی اما باز هم چکشان برگشت می خورد.

در این بین افرادی هستند که با دانستن قوانین و همچنین اطلاع از سخت گیری های مجازات برای چک بلامحل، این افراد برای اینکه موقعیت خود را از دست ندهند و درگیر دادگاه و مجازات نشوند، اقدام به صدور چک با تاریخ خاص می کنند.

همانطور که می دانید در بین اسناد تجاری، چک بی اعتبار مجازات کیفری دارد و سایر اسناد مثل سفته فقط امکان مطالبه حقوقی دارند.

چنین افراد شیادی با دانستن دقیق قوانین و مهم تر از آن غفلت طرف معامله، چک صادرشده خود را از بند مجازات کیفری خارج و در حد سفته پایین م


برچسب ها: قوانین - مجازات - افراد - موقعیت - اطلاع - صیادی - کانال تلگرامی
آخرین اخبار سرویس:

این چک های صیادی را قبول نکنید!

این چک های صیادی را قبول نکنید!