مطالب مرتبط:
ارتش ایران اسلامی مکتبی و قدرتمند است 
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت روز ارتش خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
مراسم رژه روز ارتش فردا در قزوین برگزار می شود
آماده باش ارتش ایران + جزییات
29 فروردین فرصتی برای تبیین مجاهدت های ارتش سرافراز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 14:552024-04-17سياسي

ارتش مکتبی و قانون اساسی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در روز های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های چپ و راست که بعد ها وابستگی آن ها به سرویس های جاسوسی خارجی و همچنین سازمان ساواک مشخص شد، - در روز های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های چپ و راست که بعد ها وابستگی آن ها به سرویس های جاسوسی خارجی و همچنین سازمان ساواک مشخص شد، یک صدا از لزوم انحلال ارتش سخن می گفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در روز های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های چپ و راست که بعد ها وابستگی آن ها به سرویس های جاسوسی خارجی و همچنین سازمان ساواک مشخص شد، یک صدا از لزوم انحلال ارتش سخن می گفتند.

ظاهر سخن آنان نیز عوام فریب و موجه می نمود، گروهک ها و برخی افراد که هنوز چهره های آنان برای مردم شناخته شده نبود می گفتند ارتش طاغوتی و باقی مانده از رژیم سرنگون شده، پهلوی است و باید منحل و یک ارتش جدید تاسیس شود.

گروهک های چپ گرا از روز های نخست پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن فریادشان بلند بود که ارتش طاغوتی است و نشان از رژیم پلید شاه دارد و بایستی منحل شود و طبیعی است که سران و کادر ارتش جدید را نیز گروهک هایی باید تشکیل می دادند که خواستار انحلال ارتش رسمی کشور بودند! موضع رهبر و بزرگان انقلاب، اما متفاوت با احزاب مبارز و در فضایی مثبت تر و خوشبینانه تر


برچسب ها: گروه - انحلال ارتش - وابستگی - ارتش - پیروزی - جاسوسی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مکتبی و قانون اساسی

ارتش مکتبی و قانون اساسی