مطالب مرتبط:
تاریخ اعزام به خدمت فرد مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید می شود
اطلاعیه مهم سازمان نظام وظیفه/ مشمولان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند بخوانند
خبری تازه برای کسانی که کارت پایان خدمت ندارند
خبری تازه برای کسانی که کارت پایان خدمت ندارند
خبر فوری درباره کارت پایان خدمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 21:052024-04-16سياسي

خبرهای خوب برای سربازان مشمول که کارت پایان خدمت ندارند!


مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد.

- جی پلاس؛ به سربازان مهارت کسب و کار، سواد حقوقی و مالی سواد رسانه ای و اینترنتی، آموزش مهارتی، سبک زندگی و امداد و نجات ارائه می شود.

طبق گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده که در سال جدید صددرصد سربازانی که اعزام می شوند 5 مهارت عمومی شامل مهارت کسب و کار، سواد حقوقی و مالی سواد رسانه ای و اینترنتی، آموزش مهارتی، سبک زندگی و امداد و نجات ارائه کنیم.

سردار موسی کمالی افزود: مهارت آموزی در کشور مظلوم واقع شده و مدرک گرایی جای مهارت آموزی را گرفته و خانواده ها و جوانان به دنبال مدرک گرایی هستند تا مهارت آموزی؛ بر همین اساس قرارگاه مرکزی مهارت آموزی برای مقابله با بیکاری و کمک به اشتغال جوانان در حوزه مهارت آموزی ورود پیدا کرده است و از متولیان امر مهارت آموزی؛ وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش و سازمان فنی حرفه ای برای مهارت آموزی کمک می گیریم.


برچسب ها: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی - مهارت آموزی کارکنان وظیفه - مهارت - مهارت آموزی - سربازان - قرارگاه مرکزی - سواد رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب برای سربازان مشمول که کارت پایان خدمت ندارند!

خبرهای خوب برای سربازان مشمول که کارت پایان خدمت ندارند!