مطالب مرتبط:
بیش از 16 میلیارد ریال سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد
سه هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان کشف شد
دستگاه های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوییل با بارنامه های جعلی
قاچاق سوخت چقدر سود دارد؟
فیلم| تخته گاز به سوی مرگ با سوخت قاچاق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 10:402024-03-28حوادث

کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین


ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

- 73 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 16 میلیارد و 882 میلیون ریال روز پنجشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام جزییات این خبر افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

سردار مهدی حاجیان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی و همچنین محل های دپو، 73 هزار و 400 لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوییل کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده 16 میلیارد و 822 میلیون ریال است که در همین رابطه هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از جمله مهمترین برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ بیش از 500 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.


برچسب ها: سوخت قاچاق - قصرشیرین - انتظامی - گمرک پرویزخان - قاچاق - سوخت - وسایل نقلیه
آخرین اخبار سرویس:

کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین

کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین