مطالب مرتبط:
نماینده گرگان: پاسخ مشروع ایران به رژیم صهیونیستی در جهت امنیت و آرامش منطقه بود
جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسراییل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
استاندار زنجان: فرهنگ شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
استاندار زنجان: فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
استاندار کردستان: توانمندی و شهامت نیروهای مسلح ایران زبانزد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:252024-04-17سياسي

نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد


فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه و ارشد نظامی آجا در استان همدان گفت: ما به دوستان و دشمنان اعلام می کنیم نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد و تا آخرین نفس های خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

- ایسنا/همدان فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه و ارشد نظامی آجا در استان همدان گفت: ما به دوستان و دشمنان اعلام می کنیم نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد و تا آخرین نفس های خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

سرتیپ دوم امیر پرویز مرادبکی چهارشنبه 29 فروردین در مراسم روز ارتش در میدان باباطاهر همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ارتش اظهار کرد: امام خمینی(ره) با توجه به دید و شناخت عمیق خود از ارتش، این روز را روز ارتش نامگذاری کرده و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ارتش را در چتر حمایتی خود قرار دادند و اینگونه ارتش به شجره طیبه تبدیل شد، مطرح کرد: ارتش در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر نیروهای مسلح ایران جزو ارکان اصلی قدرت نظامی بود.

مرادبکی با اشاره به اینکه پس از جنگ نیز ارتش در عرصه های مختلف فعالیت های بسیاری داشته است، خاطرنشان کرد: حضور در حیات خلوت آمریکا و در مناطق استراتژیک منطقه تنها بیانگر گوشه


برچسب ها: نیروهای مسلح - استان همدان - همدان - دشمنان - ارتش - منطقه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد

نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد