مطالب مرتبط:
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال وبختیاری اعلام شد
اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان گلستان اعلام شد
اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان های استان تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 10:102024-04-04سياسي

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال وبختیاری اعلام شد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری در اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در مراکز شهرستان ها اعلام کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری در اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در مراکز شهرستان ها اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری در اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را در مراکز شهرستان های استان اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، راهپیمایی دشمن شکن روز قدس علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هم زمان با سراسر کشور رأس ساعت 10 صبح روز جمعه 17 فروردین ماه در سراسر استان با حضور خیل عظیم مردم ظلم ستیز و عاشقان امام(ره) و ولایت از مسیرهای تعیین شده برگزار می شود.

آغاز راهپیمایی به صورت همزمان در سراسر استان در شهرکرد از ساعت 10 از میدان بسیج، خیابان شریعتی به سمت مصلی این شهر برگزار می شود و سپس راهپیمایان در مراسم محوری در مصلی امام خمینی(ره) که با سخنرانی سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

مردم انقلابی اردل نیز راهپیمایی خود را از ابتدای بلوار شهدا آغاز می کنند و به سمت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر ادامه خواهند داد.


برچسب ها: مسیرهای راهپیمایی - چهارمحال وبختیاری - راهپیمایی روز جهانی قدس - راهپیمایی - تبلیغات اسلامی - چهارمحال - شورای هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال وبختیاری اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال وبختیاری اعلام شد