مطالب مرتبط:
جدیدترین اخبار بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان افزایش حقوق مستمری بگیران اعلام شد
جبلی: یکی از برنامه های نوروزی سیما در شبکه های اجتماعی 80 میلیون بازدید داشت
خبر مهم مدیر عامل به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی
رییس کانون عالی شوراهای کار: سپردن تعیین دستمزد کارگران به مجلس، به صلاح کشور نیست/ وزارت کار از انجام مسئولیتهای اجتماعی خود ناتوان است
شبکه های اجتماعی و رانندگی بدون محدودیت سرعت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-04ورزشي

مسئولیت های اجتماعی عادلانه بین هیاتهای ورزشی توزیع شود


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بر توزیع عادلانه مسئولیت های اجتماعی بین رشته های ورزشی تاکید کرد و گفت: هیات های ورزشی در خصوص جذب جوانان به سمت ورزش ارزیابی شوند.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بر توزیع عادلانه مسئولیت های اجتماعی بین رشته های ورزشی تاکید کرد و گفت: هیات های ورزشی در خصوص جذب جوانان به سمت ورزش ارزیابی شوند.

محمدصالح جوکار در نشست بررسی مشکلات هیات های ورزشی استان یزد که با حضور برخی از روسای این هیات ها در دفتر نماینده مردم یزد برگزار شد، به فعالیت های اثرگذار هیات های ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: فعالیت، انگیزه، پشتکار و اراده مسئولین هیات های ورزشی در استان یزد، باعث رشد و ترقی رشته ها خواهد شد که باید با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر این که مدیریت کارآمد یکی از راه های پیشرفت در عرصه های مختلف ورزشی است، اضافه کرد: بسیاری از باشگاه های ورزشی امکانات و تجهیزات دارند ولی چون مدیر کارآمد ندارند، موفق نبوده اند.

جوکار در ادامه، ارزیابی هیات های ورزشی در خصوص جذب جوانان به سمت ورزش را خواستار شد و اضافه کرد: جمعیت شهرستان یزد بیش از 700 هزار نفر است و لازم است که ارزیابی شود که چند نفر به سمت ورزش جذب شده اند.


برچسب ها: هیات های ورزشی - مسئولیت های اجتماعی - نماینده مردم یزد - ورزشی - ورزش - نماینده مردم یزد و اشکذر - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت های اجتماعی عادلانه بین هیاتهای ورزشی توزیع شود

مسئولیت های اجتماعی عادلانه بین هیاتهای ورزشی توزیع شود