مطالب مرتبط:
اعتماد به توانمندی های داخلی شرط اساسی تحقق شعار سال است
تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور است
دولت برای تحقق شعار سال هزینه تولید را کاهش دهد
تحقق شعار سال در گرو تلاش همه مردم است
تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 15:552024-03-30سياسي

رسانه ها کلید تحقق شعار سال


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار قدرتمند، در جامعه گفت: رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار قدرتمند، در جامعه گفت: رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال هستند.

اعظم روانشاد امروز یازدهم فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته هفت جلسه شورای اطلاع رسانی در استان تشکیل شد.

نقش محوری رسانه ها در فرهنگ سازی روانشاد به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی نقشی محوری در فرهنگ سازی، آگاه سازی و ترغیب جامعه به مشارکت جویی در عرصه توسعه اقتصادی کشور دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: رسانه ها ظرفیت های تبلیغاتی هستند که می توانند از طریق فرهنگ سازی صحیح و مشارکت عمومی، انگیزه جمعی را در میان مردم برای حضور و مشارکت در تولید ایجاد کنند.

وی به نقش رسانه ها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار قدرتمند که در بسیاری از امور جامعه، به خصوص تحقق شعار سال نقش بسزا و مهمی را ایفا می کنند اشاره و بیان کرد: رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال هستند.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - اطلاع رسانی - رسانه ها - فرهنگ و ارشاد - تحقق شعار سال
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها کلید تحقق شعار سال

رسانه ها کلید تحقق شعار سال