مطالب مرتبط:
نمایندگان مجلس به فکر افزایش بودجه وزارت ورزش باشند
تکذیب اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه درباره واردات خودرو
شرکت های تحت کنترل دولت؛ سیاهچاله بودجه کشور
واکنش سازمان ملل به اقدام آمریکا در حذف کمک به آنروا از بودجه موقت خود
مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته بین است | مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه های درجه چندمند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 21:402024-03-26سياسي

قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شأن قرآن فرهنگی ترین شئون است و باید بیش از هر چیزی حفظ شود گفت: قرآن در حوزه تخصیص بودجه باید برای خودش نام و عنوان مستقلی داشته باشد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شأن قرآن فرهنگی ترین شئون است و باید بیش از هر چیزی حفظ شود گفت: قرآن در حوزه تخصیص بودجه باید برای خودش نام و عنوان مستقلی داشته باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه 7 فروردین در شورای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان گلوگاه، اظهار کرد: سال جدید سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده و امیدواریم سال پربارتری نسبت به سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود 17 حافظ کل قرآن در شهرستان گلوگاه موجب افتخار است، افزود: بنده طرفدار صرف فعالیت قرآنی، توجه به امور و کمک قرآنی نیستم من عنوانی به نام نعزت قرآنی می شناسم یعنی کمکی که عزت قرآن را در پی داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری در مازندران تصریح کرد: اینکه می گویند هر دستگاهی باید دو درصد بودجه فرهنگی خود را به قرآن اختصاص بدهد درست نیست چرا قرآن را در درون بحث فرهنگی می برید و خودش نباید نام، عنوان و سرفصل داشته باشد که برخلاف عزت است، چه اشکالی دارد که به همه دستگاه ها بگوییم که این مقدار و درصد را به حوزه قرآنی خودمان اختصاص بدهیم، قرآن با


برچسب ها: قرآن - تخصیص بودجه - نماینده ولی فقیه - شهرستان گلوگاه - مازندران - قرآنی - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد

قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد