مطالب مرتبط:
اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
دیدار و گفتگوی قالیباف با اسماعیل هنیه
دیدار اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف+ جزییات
اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 11:352024-03-29سياسي

اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس  که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو های مسلح، - رییس دفتر سیاسی حماس با رییس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس  که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو های مسلح، با سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح دیدار و گفت وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و  شهدای مظلوم فلسطین، گفت: انشالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان های فلسطین جز اصلی ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه عملیات بی نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست ترمیم ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسراییل جنایتکار را نقش بر آب ک


برچسب ها: ستاد کل نیرو های مسلح - رییس دفتر سیاسی حماس - رییس دفتر سیاسی - دفتر سیاسی - ستاد کل - رییس دفتر - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد

اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد