مطالب مرتبط:
عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک هنگام فرار دستگیر شد
دلیل اصلی اخراج سرمربی پرسپولیس فاش شد
دلیل اصلی اخراج سرمربی پرسپولیس فاش شد
3 وظیفه اصلی دانشگاه ها از نگاه مقام معظم رهبری
فوری/ علت اصلی مرگ دکتر پرستو بخشی مشخص شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 09:352024-04-09اجتماعي

مدرسه یاری رکن اصلی توسعه و نگهداری مدارس است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افزایش 2 برابری تعهدات خیری در سال جاری خبر داده و مدرسه یاری را رکن اصلی توسعه و نگهداری مدارس عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از افزایش 2 برابری تعهدات خیری در سال جاری خبر داده و مدرسه یاری را رکن اصلی توسعه و نگهداری مدارس عنوان کرد.

فرهاد فرهودی، در ضیافت افطاری و دیدار نوروزی با مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان، خیرین مدرسه ساز و مجامع خیری استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان, بر اهمیت مجامع خیری تاکید کرده و گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور برای اولین بار در سال 1377 تشکیل یافته و هدف از آن سیاست گذاری و هماهنگی و همراهی با دولت برای تامین نیاز فضاهای آموزشی با مشارکت مردم است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی نیز به تبعیت از سازمان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به عنوان بهره برداری و مبدا نیازسنجی مدارس، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به عنوان مسئول هماهنگی و نظارت و مجری و مجمع خیرین مدرسه ساز استان به عنوان همراه و همدل دولت ترغیب کننده خیرین به سمت مدرسه سازی هستند که این سه مجموعه، سه ضلع یک مثلث ر


برچسب ها: آذربایجان شرقی - آذربایجان - خیرین مدرسه ساز - توسعه - مدرسه - مدارس - خیری
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه یاری رکن اصلی توسعه و نگهداری مدارس است

مدرسه یاری رکن اصلی توسعه و نگهداری مدارس است