مطالب مرتبط:
اصلی ترین محور انقلاب اسلامی در دوران کنونی حکمرانی مردم است
تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین تر و پشیمان کننده مواجه خواهد شد
رییسی: تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ نیروهای مسلح ایران درس عبرت آموزی به دشمن صهیونیستی دادند/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین تر و پشیمان کننده مواجه خواهد شد
تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد
عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 22:252024-04-14سياسي

26 فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است


مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت در حمایت از پاسخ طوفانی سپاه پاسداران به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی با حضور چشمگیر در تجمع باشکوهی به میدان آزادگان آمده و شعار ضد صهیونیستی سر دادند.

- ایسنا/تهران مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت در حمایت از پاسخ طوفانی سپاه پاسداران به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی با حضور چشمگیر در تجمع باشکوهی به میدان آزادگان آمده و شعار ضد صهیونیستی سر دادند.

مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت عصر 26 فروردین 1403 با حضور در میدان آزادگان به شکرانه پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس، خواستار دفاع از موازین خود در برابر اسراییل شدند.

حجت السلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: اجتماع باشکوه مردم انقلابی، بصیر، آگاه، متدین و شهید پرور همیشه در صحنه در تحقق وعده های انقلاب بوده است که به دنبال شرارت های وحشیانه رژیم کودک کش و ضد بشری صهیونیستی پاسخ محکم داده شد.

وی بیان کرد: 26 فروردین را به عنوان یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و در تاریخ شکست های پی در پی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی ثبت خواهیم کرد.

جوکار ادامه داد: در 50 ساله اخیر کسی جرأت نکرده بود به طور مستقیم به سرزمین های اشغالی و رژیم غاصب صهیونیستی حمله کند و برای اولین بار


برچسب ها: شهرستان پاکدشت - رژیم نامشروع صهیونیستی - صهیونیستی - شهرستان - سپاه پاسداران - پاکدشت - ضد صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

26 فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است

26 فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است