مطالب مرتبط:
رییس جمهور روز پنجشنبه به سمنان سفر می کند
رییس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می کند
رییسی پنجشنبه به سمنان می رود
رییسی پنجشنبه به سمنان می رود
رییس جمهور روز پنجشنبه به سمنان سفر می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 21:102024-04-15سياسي

رییسی پنجشنبه به سمنان سفر می کند


در حالی که سید ابراهیم رییسی به همراه برخی از اعضای هیات دولت در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، آخر هفته به استان سمنان سفر می کند، - سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 106 درصد اعتبارات طرح های دور اول سفر رییس جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

استاندار استان سمنان از سفر روز پنجشنبه رییس جمهور و هیات دولت به این استان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، جشن جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان در دستور کار رییس جمهور قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در حالی که سید ابراهیم رییسی به همراه برخی از اعضای هیات دولت در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، آخر هفته به استان سمنان سفر می کند، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 106 درصد اعتبارات طرح های دور اول سفر رییس جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

استاندار سمنان افزود: دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان 145 مصوبه داشت که بالغ بر 3280 میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی اختصاص یافت.


برچسب ها: استان - استان سمنان - رییس جمهور - سید ابراهیم رییسی - سمنان - رییس - اعضای هیات دولت
آخرین اخبار سرویس:

رییسی پنجشنبه به سمنان سفر می کند

رییسی پنجشنبه به سمنان سفر می کند