مطالب مرتبط:
تنگسیری: تشکیل ارتش کشورهای اسلامی راه مقابله با اسراییل است
راه مقابله با صهیونیست ها تشکیل یک نیروی اسلامی و هم پیمان می باشد
تنها راه مبارزه با صهیونیست ها ایجاد ائتلاف ارتش های اسلامی است
تنها راه مبارزه با صهیونیست ها ایجاد ائتلاف ارتش های اسلامی است
فرمانده نیروی دریایی سپاه: تنها راه مبارزه با صهیونیست ها ایجاد ائتلاف ارتش های اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 19:252024-04-09سياسي

تشکیل ارتش کشور های اسلامی راه مقابله با اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری المیادین لبنان گفت که تنها راه مقابله با صهیونیست ها تشکیل یک نیروی اسلامی و هم پیمان، - فرمانده نیروی دریایی سپاه تنها راه مقابله با صهیونیست ها را تشکیل یک نیروی اسلامی و هم پیمان، متشکل از ارتش های کشور های اسلامی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری المیادین لبنان گفت که تنها راه مقابله با صهیونیست ها تشکیل یک نیروی اسلامی و هم پیمان، متشکل از ارتش های کشور های اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: صهیونیست ها مسلمانان را با همان هواپیما های جنگی بمباران می کنند که سوخت این هواپیما ها را خود کشور های اسلامی در اختیار این رژیم قرار می دهند و این یک لکه ننگ است.

دریادار تنگسیری اظهار داشت که حزب الله هم اکنون قوی تر از زمان آغاز جنگ است و همچنین تمامی جنبش های مقاومت در پیرامون رژیم صهیونیستی نیز در هر جایی که هستند، اکنون قوی تر از گذشته اند.

فرمانده نیروی دریایی در پاسخ به سوالی درباره واکنش ایران به حمله صهیونیست ها به بخش کنسولی ایران در دمشق تاکید کرد: مقامات ذیربط در فرصت مناسب، سیلی (ضر


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی سپاه - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - صهیونیست ها - اسلامی - نیروی
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ارتش کشور های اسلامی راه مقابله با اسراییل است

تشکیل ارتش کشور های اسلامی راه مقابله با اسراییل است