مطالب مرتبط:
ترامپ: من نلسون ماندلا عصر امروز هستم!
شدت تحریم ها در دوره بایدن و ترامپ قابل قیاس نیست| نفت ارزان برگ برنده رییس جمهور جمهوری خواه آمریکا
ترامپ دست نیافتنی شد
ترامپ: بایدن مواد مخدر مصرف می کند
ترامپ: بایدن مواد مخدر مصرف می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 09:502024-04-07بين الملل

ترامپ: من نلسون ماندلا عصر حاضر هستم!


«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور ضمن تشبیه خود به «نلسون ماندلا» گفت حاضر است به زندان برود، - دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور ضمن تشبیه خود به نلسون ماندلا گفت حاضر است به زندان برود، اما نه به خاطر جرائمی که او را به ارتکاب آنها متهم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ که با چندین پرونده کیفری از جمله پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی پیش از انتخابات 2016 مواجه است، می گوید که قصد دارد بایکوت خبری و منع افشای اطلاعات از سوی قاضی در جلسه محاکمه این پرونده در نیویورک را نقض کند.

طبق گزارش رسانه آمریکایی سی ان بی سی، دونالد ترامپ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال ضمن انتقاد از خوآن مرچان قاضی دادگاه عالی نیویورک که پرونده ترامپ را بررسی می کند، نوشت: من با کمال میل به نلسون ماندلا عصر امروز تبدیل خواهم شد؛ این افتخار بزرگ من خواهد بود.

این اولین باری نیست که ترامپ چنین قیاسی را درباره خود انجام می دهد؛ رییس جمهور سابقی که با پرونده های کیفری متعددی مواجه شده و البته لازم به ذکر است که در نظرسنجی های انتخابات 2024 از رقیب خود یعنی جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا پیشتاز است.


برچسب ها: دونالد ترامپ - رییس جمهور سابق آمریکا - انتخابات ریاست جمهوری - نلسون ماندلا - ترامپ - رییس جمهور سابق - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: من نلسون ماندلا عصر حاضر هستم!

ترامپ: من نلسون ماندلا عصر حاضر هستم!