مطالب مرتبط:
نماینده کنست اسراییل: ارتش در حال نسل کشی در غزه است
آغاز عملیات نابودی رفح توسط ارتش اسراییل/ آمار شهدای غزه به 31 هزار و 819 تن افزایش یافت/آغاز مذاکرات اسراییل با مصر و قطر برای دستیابی به توافق آتش بس در غزه
ارتش رژیم صهیونیستی: یک موشک از یمن به اسراییل شلیک شد+فیلم
خاخام یهودی: مرگ بهتر از خدمت در ارتش اسراییل است
ضربات پیاپی حزب الله به ارتش اسراییل طی 5 عملیات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 18:102024-03-20بين الملل

نماینده کنست اسراییل: ارتش در حال نسل کشی در غزه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ایمن عوده»، نماینده عرب تبار کنست رژیم صهیونیستی در جلسه عصر امروز پارلمان رژیم صهیونیستی با اشاره به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه گفت: - ایمن عوده نماینده کنست رژیم صهیونیستی با انتقاد از جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزعه اظهار داشت ارتش اسراییل در حال نسل کشی در غزه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایمن عوده ، نماینده عرب تبار کنست رژیم صهیونیستی در جلسه عصر امروز پارلمان رژیم صهیونیستی با اشاره به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ارتش اسراییل در حال نسل کشی در غزه است و کودکان فلسطینی را با گرسنگی به قتل می رساند.

پس از این اظهارات عوده، هنوخ میلویسکی که ریاست جلسه کنست را برعهده داشت درخواست کرد تا صحبت های عوده قطع و سپس به نیرو های امنیتی پارلمان دستور داد تا او را از جلسه اخراج کنند.

پس از اخراج ایمن عوده از صحن کنست، عایده طوما سلیمان، دیگر نماینده زن عرب تبار کنست نیز که در حمایت از عوده اعتراض کرد که وی نیز به دستور رییس جلسه از صحن کنست اخراج شد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - کنست رژیم صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - پارلمان رژیم صهیونیستی - رژیم - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنست اسراییل: ارتش در حال نسل کشی در غزه است

نماینده کنست اسراییل: ارتش در حال نسل کشی در غزه است