مطالب مرتبط:
علمای اهل سنت گلستان: راه شهدای حادثه تروریستی سوریه ادامه دارد
امام علی (ع) از دیدگاه اهل سنت+فیلم
امام علی(ع) از دیدگاه اهل سنت
عشق ورزی به پدر خاک در دل طبیعت + فیلم
روضه خوانی ذاکر اهل بیت در سالگرد شهادت حضرت علی(ع) در سنندج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 12:002024-04-02سياسي

عشق ستودنی اهل سنت گلستان به پدر یتیمان


ترکمن های اهل سنت استان گلستان با ختم قرآن در ایام شهادت این امام معصوم (ع)، نام گذاری فرزندان خود به نام زیبای علی، و دادن صدقه و اطعام دهی به نیازمندان عشق و ارادت خالصانه خود را به حضرت علی(ع) ابراز می کنند.

- ایسنا/گلستان ترکمن های اهل سنت استان گلستان با ختم قرآن در ایام شهادت این امام معصوم (ع)، نام گذاری فرزندان خود به نام زیبای علی، و دادن صدقه و اطعام دهی به نیازمندان عشق و ارادت خالصانه خود را به حضرت علی(ع) ابراز می کنند.

ترکمن های اهل سنت استان گلستان، عشق و محبت واقعی و خالصانه ای به اهل بیت پیامبر و خصوصاً امام علی (ع) دارند و در همین رابطه با توسل به امام علی(ع)، پخت غذای نذری و تلاوت قرآن در روز شهادت امام، محبت خود را به این امام همام نشان می دهند.

ارادت شیعیان و اهل سنت به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام می تواند منشأ خیرات و برکات زیادی باشد که مهم ترین آن وحدت هرچه بیشتر اقشار مختلف مسلمانان در کشور و ناامید کردن دشمنان اسلام است.

یک مدرس اهل سنت دانشگاه های گلستان و فعال رسانه ای با اشاره به اینکه در روایات اهل سنت حضرت علی (ع) به صراحت جزء اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) ذکر شده است، اظهار کرد: اهل سنت کشور ما به ویژه اهل سنت استان گلستان و قوم ترکمن حفظ حرمت حضرت علی (ع) که سرسلسله جلیله اهل بیت (ع) است و تمامی اهل بیت ع


برچسب ها: اهل سنت استان گلستان - استان گلستان - اهل سنت - گلستان - امام - نیازمندان - نام گذاری
آخرین اخبار سرویس:

عشق ستودنی اهل سنت گلستان به پدر یتیمان

عشق ستودنی اهل سنت گلستان به پدر یتیمان