مطالب مرتبط:
حمله موشکی یمن به سرزمین های اشغالی
اذعان نتانیاهو به وجود اختلافات داخلی در اراضی اشغالی
یمن عامل اخراج نیمی از کارمندان «ایلات» اشغالی
ارتش یمن از حمله به بندر ایلات اشغالی خبر داد
سازمان مدیریت بحران از افزایش بارش ها در این استان ها خبر داد +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 16:302024-03-20بين الملل

بحران در جنوب سرزمین های اشغالی


از ابتدای سال 2024 تاکنون هیچ خودرویی وارد بندر ایلات نشده است در حالی که در سال گذشته میلادی، 150 هزار خودرو در این بندر تخلیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، اتحادیه کارگران اسراییل اعلام کرد که در پی حملات انصار الله یمن و بحران در خطوط حمل و نقل دریایی در دریای سرخ نیمی از کارگران در بندر ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی کار خود را از دست خواهند داد.

رسانه های عبری زبان از وخامت اوضاع در بندر ایلات در نتیجه محاصره کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای جنبش انصارالله یمن، خبر دادند.

روزنامه عبری "یسراییل هیوم" در گزارشی نوشت: اداره بندر ایلات در نظر دارد به دلیل توقف حرکت کشتی های تجاری به این بندر در نتیجه حملات یمنی ها در دریای سرخ، 50 درصد از کارگران خود را اخراج کند.

روزنامه "مارکر" با اشاره به اینکه یمنی ها بندر ایلات را به طور کامل فلج کرده اند، نوشت اداره این بندر درصدد اخراج نیمی از کارگران خود است.

این روزنامه تصریح کرد از ابتدای سال 2024 تاکنون هیچ خودرویی وارد بندر ایلات نشده است در حالی که در سال گذشته میلادی، 150 هزار خودرو در این بندر تخلیه شد.

دوشنبه گذشته رییس اجرایی بندر ایلات تایید کرد که این بندر به مدت 4 ماه در نتیجه عملیات یمنی ها علیه کشتی های اسراییلی که در جهت حمایت از غزه انجا


برچسب ها: سرزمین های اشغالی - بندر - کارگران - دریای سرخ - حمل و نقل دریایی - روزنامه - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

بحران در جنوب سرزمین های اشغالی

بحران در جنوب سرزمین های اشغالی