مطالب مرتبط:
ضرورت جهاد تبیین پس از حماسه سپاه پاسداران
زینبیان نوبت شماست؛ ضرورت جهاد تبیین پس از عملیات وعده صادق
آخرین تحولات اوکراین | کاهش اعتماد روسیه به بی طرفی سوییس
اعتماد چگونه به بورس باز میگردد؟
نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 13:302024-04-14سياسي

ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس در بین نخبگان


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه دانشگاه در عرصه دفاع از هجمه‎ های فرهنگی می تواند وارد شود، گفت: پدیده مهاجرت در بین نخبگان را داریم که ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس را نشان می دهد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه دانشگاه در عرصه دفاع از هجمه‎ های فرهنگی می تواند وارد شود، گفت: پدیده مهاجرت در بین نخبگان را داریم که ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس را نشان می دهد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه 26 فروردین در دیدار با دانشگاهیان استان همدان، ضمن تبریک پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این پیروزی که اتفاق افتاد و به صورت رسمی اعلان شد، نشان از اعتماد به نفس بالای این مجموعه است و نشان داد علم، قدرت آور است و رشد علمی محصول زحمات دانشگاه ها و دانشگاهیان است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گاهی اعتماد به نفس ها در جامعه ما کاهش می یابد، افزود: دانشگاه در عرصه دفاع از هجمه های فرهنگی می تواند وارد شود.

وی با تأکید بر اینکه پدیده مهاجرت در بین نخبگان را داریم که ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس را نشان می دهد، ادامه داد: در فضای دانشگاه ها اردوی راهیان پیشرفت و نشان دادن پیشرفت های علمی که محصول خود دانشگاه هاست، مورد توجه بیشتر قرار گیر


برچسب ها: افزایش اعتماد به نفس - اعتماد به نفس - نماینده ولی فقیه در استان - دانشگاه - استان همدان - نماینده ولی فقیه - همدان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس در بین نخبگان

ضرورت جهاد تبیین و افزایش اعتماد به نفس در بین نخبگان