مطالب مرتبط:
کدام حیوانات بیشترین طول عمر را دارند؟(+عکس)
با پرسر و صداترین حیوانات کره زمین آشنا شوید
با پرسر و صداترین حیوانات کره زمین آشنا شوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-09پزشكي

نانوپودر غیرسمی برای دفع حیوانات موذی


یک شرکت دانش بنیان نوعی پودر غیرسمی تولید کرده که در معده موش ها و حیوانات موذی منجمد شده و تبدیل به خمیری سخت می شود تا این حیوانات بدون نیاز به سموم خطرناک شیمیایی نابود شوند.

- یک شرکت دانش بنیان نوعی پودر غیرسمی تولید کرده که در معده موش ها و حیوانات موذی منجمد شده و تبدیل به خمیری سخت می شود تا این حیوانات بدون نیاز به سموم خطرناک شیمیایی نابود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نیازی واقف، مدیرعامل این شرکت با اشاره به این که قصد دارد این محصول را به شکل رایگان در اختیار مناطق کمتر برخوردار قرار دهد، اظهار کرد: 9 سال پیش شهرداری تهران به دلیل خطرات استفاده از مرگ موش های رایج به دنبال محصول جدیدی بود که تنها روی موش ها اثرگذار باشد و خطری برای انسان و دیگر حیوانات نداشته باشد.

از این رو کار روی مطالعه فیزیولوژی موش ها را آغاز کردیم و در نهایت با شناخت ویژگی های سیستم گوارش موش، سمی ویژه موش ها تولید کردیم.

البته این سم بعدها با انجام اصلاحاتی بهبود یافت، به طوری که در حال حاضر می توان آن را یک محصول بی خطر و مؤثر برای از بین بردن موش ها دانست.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درخصوص محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آنها، گفت: با توجه به اینکه ما از طریق کار کردن روی معده و روده موش غذایی را ابداع کردیم و در معده حیوان، منجمد و تبدیل


برچسب ها: حیوانات - شرکت دانش بنیان - موش ها - دانش بنیان - شیمیایی - شهرداری تهران - نیاز
آخرین اخبار سرویس:

نانوپودر غیرسمی برای دفع حیوانات موذی

نانوپودر غیرسمی برای دفع حیوانات موذی