مطالب مرتبط:
افزایش ظرفیت تولید در 61 واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
متقاضیان پژو پارس بخوانند/ ظرفیت تولید محصول پارس افزایش می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 14:102024-03-29اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید 61 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری مزین به مهار تورم و رشد تولید شد، تعداد 61 واحد تولیدی در گستره شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزایش ظرفیت یافتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1403 که از سوی مقام معظم رهبری مزین به " مهار تورم و رشد تولید" شد، تعداد 61 واحد تولیدی در گستره شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزایش ظرفیت یافتند.

علیرضا راشکی در بازدید امروز از شهرک های صنعتی زاهدان افزود: این واحدهای تولیدی، واحدهایی هستند که طی سال های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر 50 درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشتند.

وی بیان کرد: این 61 واحد تولیدی با راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، بازاریابی، تامین مواد اولیه، افزایش سهمیه سوخت به افزایش ظرفیت تولید دست یافتند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از این 61 واحد تولیدی ، 49 واحد در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی استان و 12 واحد خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی می باشند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - شرکت شهرک های صنعتی - شهرک های صنعتی - تولید - واحد تولیدی - شهرک ها - شهرک ها و نواحی صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید 61 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان

افزایش ظرفیت تولید 61 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان