مطالب مرتبط:
افزایش 23 درصدی پرواز های خارجی
افزایش 59 درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
افزایش صادرات دانش بنیان به 1.5 میلیارد دلار/رشد 42 درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
افزایش 110 درصدی فروش کنور در 1402
افزایش 30 درصدی فروش هرمز در 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 13:002024-03-28اقتصادي

افزایش 13 درصدی بارش ها درهمدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان این که تاثیر بارش های اخیر بر حجم آب سدها در روزها و یا ماه آتی مشخص می شود، گفت: میزان متوسط بارش های سال آبی جاری تاکنون 275 میلیمتر است که نسبت به میانگین بلند مدت با حجم بارندگی 243 میلیمتر 13 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان با بیان این که تاثیر بارش های اخیر بر حجم آب سدها در روزها و یا ماه آتی مشخص می شود، گفت: میزان متوسط بارش های سال آبی جاری تاکنون 275 میلیمتر است که نسبت به میانگین بلند مدت با حجم بارندگی 243 میلیمتر 13 درصد افزایش داشته است.

رضا اخلاص مند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر حدود 33 میلیون متر مکعب از حجم آب سد کلان ملایر یعنی حدود 73 درصد حجم آن پر است.

اخلاص مند ادامه داد: بیشتر حجم آب مصرفی سد کلان ملایر برای تامین آب شرب شهر ملایر استفاده می شود و بخش از آن نیز برای تامین حق آبه چند روستای پایین دست سد مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به جریان رودخانه کلان ملایر، افزود: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند .

اخلاص مند در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 29 درصد از حجم سد اکباتان همدان آب دارد، افزود: ذخیره فعلی سد اکباتان تقریبا 10 میلیون مترمکعب شده است.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای - استان همدان - بارش - همدان - آب منطقه ای - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی بارش ها درهمدان

افزایش 13 درصدی بارش ها درهمدان