مطالب مرتبط:
سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
723 هزار هکتار از اراضی کردستان زیرکشت محصولات زراعی رفت
مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
ویدیو/ مراسم روز ارتش در سراسر کشور
صادرات 28 میلیون دلاری مرکبات مازندران به 16 کشور جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 14:502024-04-17اقتصادي

تثبیت مالکیت بیش از 136 میلیون هکتار از اراضی سراسر کشور


مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی به وسعت بیش از 136 میلیون هکتار در کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی به وسعت بیش از 136 میلیون هکتار در کشور خبر داد.

عارف غلامی امروز (29 فروردین ماه) در حاشیه تشکیل میز خدمت و ارتباطات مردمی در جهاد کشاورزی استان سمنان، اظهار کرد: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی از اهداف برنامه ششم توسعه است که با همکاری سازمان ثبت و اسناد املاک و حسب قانون تاکنون بیش از 99 درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به اهمیت تثبیت مالکیت اراضی در کشور، ادامه داد: حدنگاری اراضی ملی، دولتی و موات یکی از راهبردها و برنامه های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است که با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حال اجراست.

او با بیان اینکه حدنگاری یا کاداستر فهرست مرتب شده اطلاعات مربوط به قطعات زمین است که مشخصه های اراضی مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و حقوقی را دربرمی گیرد، گفت: حدنگاری اراضی ملی براساس قانون مربوطه و با اعتبارات تخصیصی دولت از سال 1394 آغاز شده است و اجرای آن آخرین مراحل خود را طی می کند.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - سازمان منابع طبیعی - اراضی ملی و دولتی - اراضی - مالکیت اراضی - اراضی ملی - منابع طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت مالکیت بیش از 136 میلیون هکتار از اراضی سراسر کشور

تثبیت مالکیت بیش از 136 میلیون هکتار از اراضی سراسر کشور