مطالب مرتبط:
سفیر ایران: پاسخ ما به اسراییل لازم و متناسب بود؛ اهداف نظامی دقیق مورد اصابت قرار گرفت
واکنش امارات به پاسخ نظامی ایران علیه اسراییل
واکنش امارات به پاسخ نظامی ایران علیه اسراییل
تکلیف «گزینه نظامی» در پاسخ اسراییل به ایران روشن شد
علم صالح ، استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه و کارشناس روابط بین الملل: پاسخ ایران به اسراییل یک اتفاق تاریخی بود/ اقدام ایران حمله به آمریکا بود نه اسراییل/ اقدام نظامی ایران فراتر از پاسخ به اسراییل بود/ ایران در قد و قواره یک قدرت اتمی ظاهر شد/ ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 01:152024-04-14سياسي

سفیر ایران: پاسخ ما به اسراییل لازم و متناسب بود/ اهداف نظامی دقیق مورد اصابت قرار گرفت


امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل افزود: این اقدام همچنین به صورت دقیق و تنها اهداف نظامی را مورد اصابت قرار داد تا احتمال تشدید تنش به حداقل برسد و از آسیب غیرنظامیان جلوگیری شود.

- امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل افزود: این اقدام همچنین به صورت دقیق و تنها اهداف نظامی را مورد اصابت قرار داد تا احتمال تشدید تنش به حداقل برسد و از آسیب غیرنظامیان جلوگیری شود.

 سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل در نشست اضطراری شورای امنیت گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود که ذیل ماده 51 منشور سازمان ملل متحد ذکر شده و توسط حقوق بین الملل به رسمیت شناخته شده است، انجام شد.

پاسخ ما لازم و متناسب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل افزود: این اقدام همچنین به صورت دقیق و تنها اهداف نظامی را مورد اصابت قرار داد تا احتمال تشدید تنش به حداقل برسد و از آسیب غیرنظامیان جلوگیری شود.


برچسب ها: سازمان ملل - سفیر و نماینده دائم ایران - شورای امنیت سازمان ملل - سازمان - نشست اضطراری - نماینده دائم ایران - شورای امنیت
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران: پاسخ ما به اسراییل لازم و متناسب بود/ اهداف نظامی دقیق مورد اصابت قرار گرفت

سفیر ایران: پاسخ ما به اسراییل لازم و متناسب بود/ اهداف نظامی دقیق مورد اصابت قرار گرفت