مطالب مرتبط:
سپاه پاسداران یک بیانیه صادر کرد+ جزییات
سپاه پاسداران یک بیانیه صادر کرد+ جزییات
ارتش به مناسبت 12 فروردین بیانیه صادر کرد
ارتش به مناسبت 12 فروردین بیانیه صادر کرد
ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه ای صادر کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 08:502024-03-31سياسي

سپاه بیانیه صادر کرد


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه «روز جمهوری اسلامی»، دوازدهم فروردین سال 1358 را نقطه عطف درخشان و تعیین کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ، شعار جهش تولید و مشارکت مردم را نقشه راه دولت و ملت در سال 1403 و اهتمام عملی نسبت به آن را ضامن گشایش در مشکلات و مسائل اقتصادی کشور و عرصه معیشت و زندگی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین سال 1358، نقطه عطف درخشان و تعیین کننده در تاریخ ایران عزیز به شمار می رود که در میدان رویدادی شکوهمند و معنادار با اراده و رای 98/2 درصدی ملت مومن، مصمم و انقلابی، استقلال کشور در یک همه پرسی کم نظیر تضمین و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیر عزت، اقتدار، پیشرفت و سربلندی ایران و ایرانی در جهان پر ماجرای معاصر و خارج از سلطه قدرت های استکباری گشوده شد و الگوی نوین حکمرانی با تکیه بر اسلام و مردم سالاری دینی برای اداره جامعه در معرض جهانیان قرار گرفت.

این بیانیه افزوده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با محتوا و گفتمان جذاب، حق طلب و عدالت محور خود برای بشریت، از هنگامه ظهور آماج دشمنی های رنگارن


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - جمهوری اسلامی - روز جمهوری اسلامی - اسلامی - فروردین - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سپاه بیانیه صادر کرد

سپاه بیانیه صادر کرد