مطالب مرتبط:
توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما است
توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
رمز موفقیت بیمه ما در 1402
دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می گرفتند
دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می گرفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 17:502024-04-18سياسي

توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  پیمان جبلی در آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه مبارک رمضان که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، - رییس رسانه ملی: سندتحول، میثاق نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  پیمان جبلی در آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه مبارک رمضان که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، رضایت و استقبال گسترده مردم عزیز از برنامه های رمضانی و نوروزی صدا و سیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد.

جبلی با اشاره به اینکه که رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری قرار گرفت، گفت: رسانه ملی دو رویداد را با سربلندی رقم زد، نخست اقدام بی سابقه در راه اندازی 200 کانال انتخاباتی و دوم ویژه برنامه های ایام نوروز و رمضان که تلاش کردیم در تراز رسانه محبوب مردم، ایفای نقش کنیم و درنتیجه آن، رسانه ملی هم مورد توجه مردم و هم مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

وی افزود: بررسی میزان مخاطبان ما در دو مناسبت ویژه امسال امیدبخش بود و به مثابه تلنگری برای مدیران، برنامه سازان، هنرمندان و حتی منتقدان است که جایگاه، نقش و موقعیت منحصربه فرد صداوسیما را جدی تر بگیرند.


برچسب ها: رسانه ملی - ماه مبارک رمضان - برگزار - برنامه - صداوسیما - نامه - نوروز
آخرین اخبار سرویس:

توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما

توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما