مطالب مرتبط:
جزییات عوارض گمرکی کالاهای وارداتی منتشر شد + جداول
عوارض گمرکی 25 کالای وارداتی اعلام شد
عوارض واردات خودرو در سال 1403 اعلام شد + جزییات
عوارض واردات خودرو در سال 1403+ جدول
تاخیر در تامین ارز واردات نهاده، خطر افزایش قیمت محصولات کشاورزی را تشدید می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 14:002024-04-15اقتصادي

درآمد حاصل از افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی نصف می شود


بر اساس لایحه بودجه 1403 درآمد حاصل از افزایش 15 درصد به سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از پنج میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال قبل نصف شده است.

- بر اساس لایحه بودجه 1403 درآمد حاصل از افزایش 15 درصد به سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از پنج میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال قبل نصف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس جزییات بخش دوم لایحه بودجه که از روز گذشته در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفته، درآمد حاصل از افزایش 15 درصد به سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی بیش از پنج میلیارد تومان پیش بینی شده است.

این رقم در بودجه سال قبل 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که نشان می دهد پیش بینی دولت از این ردیف درآمدی در سال جاری 50 درصد کاهش داشته است.

گفتنی است؛ از اردیبهشت ماه سال 1398 واردات تمام لوازم آرایشی و بهداشتی به غیر از عطریات، متوقف شد و در پی آن دست اندرکاران واردات این محصولات نسبت به افزایش قاچاق لوازم آرایشی هشدار دادند، چراکه به گفته آن ها، تولید لوازم آرایشی در کشور پاسخگوی نیاز نیست و ممنوعیت واردات این محصولات باعث افزایش کالای تقلبی و قاچاق در بازار شده است.


برچسب ها: لوازم آرایشی و بهداشتی - آرایشی و بهداشتی - لوازم آرایشی - میلیارد تومان - سود بازرگانی - لایحه بودجه - واردات
آخرین اخبار سرویس:

درآمد حاصل از افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی نصف می شود

درآمد حاصل از افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی نصف می شود