مطالب مرتبط:
سفیر ایران در رُم: اگر اسراییل پاسخ دهد، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود
ادعای احضار سفیر سوییس سپاه پس از پاسخ موشکی ایران
پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:352024-04-17بين الملل

سفیر ایران در سوریه: هر اقدام احمقانه ای علیه ایران با پاسخ تهران مواجه خواهد شد


سفیر ایران در دمشق در سخنانی در واکنش به تهدیدهای توخالی مقامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در صورت انجام هر اقدام احمقانه ای ازسوی دشمن، ایران از تهران به آن پاسخ خواهد داد.

- سفیر ایران در دمشق در سخنانی در واکنش به تهدیدهای توخالی مقامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در صورت انجام هر اقدام احمقانه ای ازسوی دشمن، ایران از تهران به آن پاسخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در این باره گفت: رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت بی سابقه ای شد و این در حالی است که سازمان ملل نمی تواند اقدام جدی برای جلوگیری از وقوع این جنایات انجام دهد.

وی که با پایگاه خبری العهد لبنان گفت وگو می کرد، افزود: بر اساس قوانین و مقررات بین المللی ما حق پاسخگویی داریم و پاسخ ما بر اساس منطق مقاومت و روابط بین الملل بوده است.

اکبری با تاکید بر اینکه ایران دارای قابلیت ها و توانایی های لازم برای پاسخگویی است، خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی یک مقر ایرانی یا فردی را هدف قرار دهد، ایران از تهران پاسخ خواهد داد.

اکبری از همه دست اندرکاران پایگاه خبری العهد که از طریق فضای مجازی حقایق را به مهم ترین زبان ها به همه مردم جهان می رساند، تشکر و قدردانی کرد و گفت این در حالی است که دشمن از رسانه ها برای فریب مردم استفاده می کند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - اقدام احمقانه - ایران - سفیر ایران - صهیونیستی - احمقانه - اقدام
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در سوریه: هر اقدام احمقانه ای علیه ایران با پاسخ تهران مواجه خواهد شد

سفیر ایران در سوریه: هر اقدام احمقانه ای علیه ایران با پاسخ تهران مواجه خواهد شد