مطالب مرتبط:
تصاویر/ محفل جزء خوانی قرآن کریم در نوزهمین روز ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره)شهرستان خوی
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان + ترجمه
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان/ فیلم
گزارش تصویری I چایخانه حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان
لیالی قدر؛ شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - بهشت زهرا (س)/ گزارش تصویری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-01پزشكي

انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 2722 بازدید از مساجد و حسینه ها و محل های برگزاری مراسمات مذهبی استان هرمزگان توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 2722 بازدید از مساجد و حسینه ها و محل های برگزاری مراسمات مذهبی استان هرمزگان توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده است.

عبدالجبار ذاکری با اعلام این خبر اظهار کرد: در طرح سلامت رمضان تعداد 34 هزار و 818 بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی و سامانه های آبرسانی انجام شد که دراین راستا بیش از 33 هزار و 656 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در استان کشف و معدم شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: همچنین 516 نمونه مواد غذایی که بیشتر نمونه زولبیا و بامیه و آش و حلیم بود به منظور کنترل موادغذایی نمونه برداری و جهت بررسی به آزمایشگاه غذا و دارو ارسال شد.

ذاکری اظهار کرد: از تعداد بازدیدهای انجام شده، بیش از 240 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و تعداد 149 واحد متخلف پلمب شده است.

وی افزود: در این طرح که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شد، نظارت های بهداشتی بر فعالیت مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی از جمله محل های


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - هرمزگان - بهداشت - معاون بهداشتی - دانشگاه علوم - بهداشت محیط
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان

انجام 2722 مورد بازرسی از مساجد و حسینه های هرمزگان در ماه مبارک رمضان