مطالب مرتبط:
یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور/ اتمام طرح در سال جاری
یزد پیشرو در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در کشور
22 هزار و 370 هکتار از اراضی ملی خلع ید شد
برداشت محصول بیش از 470 هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
تشکیل بیش از 6 هزار پرونده قاچاق چوب / 22 هزار هکتار از اراضی ملی خلع ید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 16:402024-04-15اقتصادي

واگذاری 225 هکتار اراضی صنعتی استان یزد به سرمایه گذاران


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: سال گذشته 271 قرارداد واگذاری حق بهره برداری از زیر ساخت و تاسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی به متقاضیان منعقد شد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: سال گذشته 271 قرارداد واگذاری حق بهره برداری از زیر ساخت و تاسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی به متقاضیان منعقد شد.

مسلم فلاح زاده با اشاره به تحقق 227 درصدی شاخص سالیانه این شرکت در واگذاری حق بهره برداری از امکانات و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی استان، اظهار کرد: یکی از حوزه های مهم شرکت شهرک های صنعتی تحقق شاخص ها در واگذاری حق بهره برداری از زیر ساخت و تاسیسات در شهرک ها و نواحی صنعتی به متقاضیان است که خوشبختانه سال گذشته 271 قرارداد در این خصوص در استان یزد منعقد شد.

وی افزود: 225 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در سال گذشته واگذار شد که در 23 شهرک و ناحیه صنعتی رقم خورد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: بیشترین واگذاری مربوط به شهرک صنعتی بافق، شهرک ابرکوه و یزد مهر بود اما سعی شد برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان های کمتر توسعه یافته، در حدامکان واگذاری اراضی صنعتی در ناحیه های صنعتی چون شمس آباد، مبارکه، عقدا، هرات، ندوشن، بهمن، مروست، ابرکوه و بهاباد محقق شود.


برچسب ها: شهرک ها و نواحی صنعتی - نواحی صنعتی - شرکت شهرک های صنعتی - شهرک ها - شرکت شهرک های صنعتی استان - صنعتی - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 225 هکتار اراضی صنعتی استان یزد به سرمایه گذاران

واگذاری 225 هکتار اراضی صنعتی استان یزد به سرمایه گذاران