مطالب مرتبط:
چرا ترور های اسراییل جواب نمی دهد؟ / در بحث ایران، تل آویو چک هایی می نویسد که آمریکا باید آن ها را نقد کند / شبکه نیرو های نیابتی تهران قائم به فرد نیست
آمریکا: به ایران پیام دادیم به نیروها و پایگاه های ما حمله نکند
افزایش شکاف جامعه مسلمانان و اعراب آمریکا با کاخ سفیدبه دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی
معمای پیچیده «رفح»؛ اختلاف عمیق آمریکا و اسراییل بر سر یک عملیات جنجالی
انتقام سخت؛ شکست هیمنه آمریکا در جهان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 07:402024-04-05بين الملل

مقررات بی طرفی شبکه در آمریکا احیا می شود؟


کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برای بازگرداندن مقررات بی طرفی شبکه که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، لغو شده بود، رای گیری خواهد داد.

- کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برای بازگرداندن مقررات بی طرفی شبکه که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، لغو شده بود، رای گیری خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا سه شنبه هفته جاری، به مدافعان این مقررات درباره برنامه رای گیری درباره قانون نهایی در جلسه 25 آوریل این نهاد، خبر داد.

این کمیسیون در اکتبر با 3 رای موافق در برابر 2 رای مخالف، به پیشنهاد بازگرداندن مقررات اینترنت باز که در سال 2015 تصویب شد و بازگرداندن اختیار کمیسیون بر اینترنت پهنای باند، رای داد.

بی طرفی شبکه، به این اصل اشاره دارد که تامین کنندگان خدمات اینترنتی، باید دسترسی به همه محتوا و برنامه ها را بدون در نظر گرفتن منبع و بدون طرفداری یا مسدود کردن محصولات یا وب سایت های خاص، فراهم کنند.

جسیکا روزن وورسل، رییس کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، رای گیری برنامه ریزی شده کمیسیون را در مصاحبه با رویترز تایید کرد و گفت: پاندمی کرونا روشن کرد که پهنای باند، یک سرویس اساسی است که هر کدام از ما، فارغ از این که چه کسی هستیم یا کجا زندگی می کنیم، به آن نیاز دارد تا در عصر دیجیتالی، به آموزش، زیرساخت و مناب


برچسب ها: کمیسیون - مقررات - بی طرفی - ارتباطات - آمریکا - ریاست جمهوری - رای گیری
آخرین اخبار سرویس:

مقررات بی طرفی شبکه در آمریکا احیا می شود؟

مقررات بی طرفی شبکه در آمریکا احیا می شود؟