مطالب مرتبط:
حجم آب دریاچه ارومیه به 1.9 میلیارد مترمکعب رسید/ورودی آب 411 مترمکعب بر ثانیه
تصویر حال خوب کن از وضعیت دریاچه ارومیه
اولین تصاویر از لحظه ورود رودخانه ها به دریاچه ارومیه + فیلم
تصویری امیدوارکننده از ورودی رودخانه ها به دریاچه ارومیه+ فیلم
ورود رودخانه ها به دریاچه ارومیه (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 16:552024-04-11اقتصادي

حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت


محمدصادق معتمدیان، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه: در حال حاضر تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و 270 متر و 38 سانتی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 سانتی متر و نسبت به ابتدای سال آبی جاری (اول مهر 1402) 55 سانتی متر افزایش تراز داریم.

- محمدصادق معتمدیان، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه: در حال حاضر تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و 270 متر و 38 سانتی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 سانتی متر و نسبت به ابتدای سال آبی جاری (اول مهر 1402) 55 سانتی متر افزایش تراز داریم.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با بیان اینکه حجم ورودی آب 411 مترمکعب بر ثانیه شده است، گفت: حجم آب دریاچه طبق آخرین پایش به یک میلیارد و 900 میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محمدصادق معتمدیان، دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، گفت: در حال حاضر تراز دریاچه ارومیه به یک هزار و 270 متر و 38 سانتی متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 سانتی متر و نسبت به ابتدای سال آبی جاری (اول مهر 1402) 55 سانتی متر افزایش تراز داریم.

وی با بیان اینکه وسعت دریاچه ارومیه نیز به هزار و 500 کیلومتر مربع رسیده که 350 کیلومتر مربع بیشتر از زمان مشابه سال گذشته است، به بارش های خوب در استان و حوضه آبریز دریاچه ارومیه در زمستان 1402 و فروردین جاری اشاره کرد و گفت: این


برچسب ها: دریاچه ارومیه - دریاچه - تراز دریاچه ارومیه - ارومیه - کارگروه ملی - کارگروه - تراز
آخرین اخبار سرویس:

حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت

حجم آب دریاچه ارومیه افزایش یافت