مطالب مرتبط:
پیام تسلیت امیرعبداللهیان به اسماعیل هنیه
پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به «اسماعیل هنیه»
پیام تسلیت رییسی به اسماعیل هنیه
پیام تسلیت رییسی به اسماعیل هنیه درپی شهادت فرزندانش
پیام تسلیت رییسی در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 00:352024-04-10سياسي

پیام تسلیت «امیرعبداللهیان» به «هنیه»


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به « اسماعیل هنیه » رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده وی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

- حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده وی در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام امیر عبداللهیان به اسماعیل هنیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر مجاهد و مقاوم جناب آقای شیخ اسماعیل هنیه رییس محترم دفتر سیاسی جنبش حماس سَلَٰمٌ عَلَیۡکُم بِمَا صَبَرۡتُمۡۚ فَنِعۡمَ عُقۡبَی ٱلدَّارِ شهادت شش تن از فرزندان و نوه های گرانقدر جنابعالی در اثر حمله جنایتکارانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

شهادت فرزندان برومند جنابعالی توسط شقی ترین جنایتکاران روی زمین، در روز عید سعید فطر در باریکه خونین اما افتخارآمیز غزه، برای آن شهیدان والامقام موجب سعادت و عزت ابدی، برای جنابعالی و خانواده محترم تان موجب فخر و سرافرازی، برای ملت فلسطین زمینه ساز یاری و نصرت الهی و برای جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها موجب سرافکندگی، شکست، ذلت و ننگ ابدی اس


برچسب ها: اسماعیل هنیه - عبداللهیان - جمهوری اسلامی ایران - دفتر سیاسی - وزیر امور خارجه - رییس دفتر سیاسی - اسماعیل
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت «امیرعبداللهیان» به «هنیه»

پیام تسلیت «امیرعبداللهیان» به «هنیه»