مطالب مرتبط:
فعالیت های قرآنی پشتیبان ارزشی نظام محسوب می شود
فعالیت های قرآنی پشتیبان ارزشی نظام محسوب می شود
جلال پور، فعال اقتصادی: اسفند 1402 بدترین اسفندی بود که در تمام زندگی کاری ام تجربه کردم/ قدیم ها که تورم چنین فشاری نداشت، اخلاق حکمفرما بود/ این روزها حتی اگر 95 درصد نقدینگی داشته باشید، کسی حاضر نمی شود به اندازه 5 درصد روی اعتبار شما حساب کند!
برای حل مشکلات اقتصادی توان عظیم مردم را پای کار بیاوریم
کشاورزی جهان در چشم انداز 2023-2032 / برداشتی آزاد از گزارش فائو و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه سازمان ملل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 14:452024-03-31سياسي

نقش نظام های ارزشی در جهت گیری اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهش دانشگاه رضوی در یادداشتی به مناسبت تعیین عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) به بررسی نقش نظام های ارزشی در جهت گیری دستگاه های اقتصادی پرداخت.

- معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در یادداشتی به مناسبت تعیین عنوان سال از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) به بررسی نقش نظام های ارزشی در جهت گیری دستگاه های اقتصادی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهش دانشگاه رضوی در یادداشتی به مناسبت تعیین عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) به بررسی نقش نظام های ارزشی در جهت گیری دستگاه های اقتصادی پرداخت.

متن این یادداشت که در 5 شماره تنظیم شده است از قرار زیر است:1.

تقریباً یک قرن بعد از ظهور علم اقتصاد کلاسیک که با تلاش آدام اسمیت شکل گرفت، تحلیل های دیگری از اقتصاد رایج شد که نشان می داد که روابط اقتصادی، تابع محاسبات پوزیتیویستی نیستند بلکه از ارزش های کلان تری تبعیت می کنند.

فی المثل مارکس نشان داد که اقتصاد آدام اسمیتی مبتنی بر بازار، تابع روابط نظام سرمایه داری است و با تحول در روابط تولید سرمایه داری، این اقتصاد نیز ت


برچسب ها: امام خامنه ای - معاون پژوهش - رهبر معظم انقلاب - اقتصادی - یادداشت - خامنه ای - دانشگاه علوم اسلامی رضوی
آخرین اخبار سرویس:

نقش نظام های ارزشی در جهت گیری اقتصادی

نقش نظام های ارزشی در جهت گیری اقتصادی