مطالب مرتبط:
هوای گیلان بهاری شد
سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش های بهاری در شاهرود مهار شد
فیلم| طراوت و نشاط بهاری در خاش
جزیره زیبای قشم در تعطیلات بهاری
میدان صنعت با المان طاووس مزین به گل چهره بهاری گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 11:002024-03-28اجتماعي

هوای گیلان بهاری شد


گیلان نوروز را با هوای سرد و بارانی آغاز کرد و گردشگران نوروزی پس از هشدار های هواشناسی و گذر از وضعیت های جوی متعدد چون باران های شدید، رعد و برق و وزش بادهای به نسبت شدید جنوبی از امروز پنجشنبه هوای بهاری را تجربه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی جوی آرام و غالبا پایدار از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در این استان حاکم خواهد بود.

علاءالدین حسینی اظهار کرد: بر این اساس در این مدت آسمانی غالبا صاف تا نیمه ابری و افزایش نسبی دما بین 3 تا 6 درجه سلسیوس برای استان گیلان پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در مدت گفته شده گاهی به دلیل شکل گیری ناپایداری های موقتی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست ضمن اینکه شب ها در برخی مناطق شرایط برای پدیده مه فراهم است.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده شاهد وضعیت جوی ناپایدار در این استان خواهیم بود که بر اساس آخرین اطلاعات نقشه های هواشناسی طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: صبح امروز دیلمان با نیم درجه سلسیوس کمترین و صومعه سرا در 24 ساعت گذشته با 17 درجه بیشترین دما را به خود اختصاص داده اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت 12 درجه و رطوبت 70 درصد است.


برچسب ها: هواشناسی - کارشناس هواشناسی - هواشناسی گیلان - گیلان - هفته آینده - رعد و برق - نقشه های هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

هوای گیلان بهاری شد

هوای گیلان بهاری شد