مطالب مرتبط:
بازگشت 119 همت به بیت المال/از تعطیلی 548 واحد تولیدی جلوگیری شد
تاریخ با ژابی آلونسو نوشته شد؛ اولین قهرمانی لورکوزن پس از 119 سال
بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
اطلاعیه هواییمایی در مورد بازگشت مبالغ بلیت پروازها
تماس مهم با زیدان برای بازگشت به فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 11:002024-04-15سياسي

بازگشت 119 همت به بیت المال/ از تعطیلی 548 واحد تولیدی جلوگیری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان در نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست ها، راهبرد ها و برنامه های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه .

- رییس سازمان بازرسی کل کشور از وصول و استرداد وجوه مبلغ 119 همت مربوط به بیت المال با ورود و پیگیری های این سازمان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان در نشست سراسری در سال جدید با عنوان تبیین سیاست ها، راهبرد ها و برنامه های سازمان بازرسی با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم ، تصریح کرد: بیش از یک دهه است که شعار سال با موضوع اقتصادی تعیین می شود و با این نامگذاری رهبر معظم انقلاب به مسئولان گوشزد می کنند که یکی از مهمترین مسائل و مشکلات موجود مسائل اقتصادی و معیشت مردم است که باید به آن توجه ویژه شود.

خداییان به بخشی از اقدامات سازمان بازرسی کل کشور برای تحقق شعار سال 1402 اشاره کرد و گفت: بعد از نام گذاری سال گذشته به عنوان مهار تورم، رشد تولی


برچسب ها: سازمان بازرسی - ذبیح الله خداییان - ماه مبارک رمضان - برنامه ها - برنامه - سازمان - رییس سازمان بازرسی کل کشور
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 119 همت به بیت المال/ از تعطیلی 548 واحد تولیدی جلوگیری شد

بازگشت 119 همت به بیت المال/ از تعطیلی 548 واحد تولیدی جلوگیری شد