مطالب مرتبط:
دولت چگونه می تواند مشارکت مردم در جهش تولید را تسهیل کند؟
خون مجاهدان مقاومت، مردم وخاندان هنیه راه پیروزی را روشن ترمی کند
درخواست وزارت راه از متقاضیان نهضت ملی مسکن
وزارت راه: تا پایان بهمن 125 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید ساخته می شود
درخواست وزارت راه از متقاضیان نهضت ملی مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 08:002024-04-12اقتصادي

مردم باید در پروژه های مهم وزارت نفت و وزارت راه مشارکت داشته باشند


جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره افزایش نرخ ارز طی هفته های گذشته اظهارکرد: - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راهی جز این نداریم که مردم را در پروژه های مهم وزارت نفت، وزارت راه و دیگر وزارتخانه ها مشارکت دهیم.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره افزایش نرخ ارز طی هفته های گذشته اظهارکرد: درحال حاضر دو نوع تقاضا برای ارز و سکه وجود دارد که شامل تقاضای عادی و سفته بازی می شود.

در شرایطی که نرخ تورم بالا باشد و مردم نگران حفظ قدرت خرید خود باشند، طبیعی است که تقاضای آن ها برای ارز، سکه، طلا، خودرو و .

افزایش پیدا می کند وی افزود: وقتی که نرخ تورم در طول سال های گذشته بالای 40 درصد بوده است، نباید انتظار داشت که نقدینگی خود را به جای ارز و سکه در سیستم بانکی قرار دهند تا با نرخ 23 درصد سود بگیرند قادری ادامه داد: متاسفانه استدلال بانک مرکزی این است که وقتی ارز کالاهای اساسی با نرخ 28500 تومان تامین می شود، نباید شاهد افزایش قیمت در بازار باشیم در صورتی که چنین موضوعی امکان پذیر نیست.


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - کمیسیون برنامه و بودجه - عضو کمیسیون برنامه - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون برنامه - برنامه و بودجه - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید در پروژه های مهم وزارت نفت و وزارت راه مشارکت داشته باشند

مردم باید در پروژه های مهم وزارت نفت و وزارت راه مشارکت داشته باشند