مطالب مرتبط:
بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
اهمیت بکارگیری سیستم آبیاری قطره ای در شرایط کمبود آب
اهدای 45 قفسه کتاب به مدارس 10 استان
فوری؛ مدارس اصفهان فردا 29 فروردین 1403 تعطیل شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:202024-04-17سياسي

ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده در نشست جمع رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره)، - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی بر ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده در نشست جمع رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، شهدای جبهه مقاومت، یاد و خاطره سردار شهید زاهدی و سردار شهید سلیمانی، شهدای والامقام فرهنگی و دانش آموز، اظهار داشت: امسال، شروع سال جدید با ایام ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرد و امیدواریم این روز ها و امسال سال رسیدن به موفقیت های زیادی برای همه شما عزیزان باشد.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است.


برچسب ها: مشارکت های مردمی - مراکز غیردولتی - وزارت آموزش و پرورش - حضرت امام خمینی - مدارس غیردولتی - مدارس - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی

ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی