مطالب مرتبط:
نماینده علمی و فروش (میکس رپ) - خانم
صدور کارت های شرکت در آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی/ فردا برگزاری آزمون ها
تبلیغات نمک دریا اساس علمی ندارد
850 کد رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شد
صدور کارت های شرکت در آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی/ فردا برگزاری آزمون ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 10:402024-04-13سياسي

هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!


بیش از 15 سال که سیستم آموزشی دانشگاه های برتر و معروف دنیا (مثل MIT) علاوه بر آموزش حضوری به آموزش مجازی نگاه ویژه ای داشته است.

برای معرفی بیشتر و بهتر سیستم آموزشی کشور در سطح بین المللی لازم و واجب است تا اساتید دانشگاه ها و حتی دبیران، - بیش از 15 سال که سیستم آموزشی دانشگاه های برتر و معروف دنیا (مثل MIT) علاوه بر آموزش حضوری به آموزش مجازی نگاه ویژه ای داشته است.

برای معرفی بیشتر و بهتر سیستم آموزشی کشور در سطح بین المللی لازم و واجب است تا اساتید دانشگاه ها و حتی دبیران، تدریس خود را علاوه بر حضوری، در بستر (پلتفرم) های داخلی و ترجیحا بین المللی نیز انجام بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: بر خود فرض دانستم که دو موضوع مهم را به گوش مسئولین محترم آموزش کشور چه در وزارت آموزش و پرورش و چه در وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حتی مسئولین رده های بالاتر حکومتی برسانم.

1) نکته اول اینکه اولا مدت ها است، شاید بیش از 15 سال که سیستم آموزشی دانشگاه های برتر و معروف دنیا (مثل MIT) علاوه بر آموزش حضوری به آموزش مجازی نگاه ویژه ای داشته است.

برای معرفی بیشتر و بهتر سیستم آموزشی کشور در سطح بین المللی لازم و واجب است تا اساتید دانشگاه ها و حتی دبیران، تدریس خود را علاوه بر حضوری، در بستر (پلتفرم) های داخلی و ترجیحا


برچسب ها: آموزش - سیستم آموزشی - دانشگاه ها - دانشگاه های برتر - بین المللی - دانشگاه - اساتید دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!

هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله!