مطالب مرتبط:
فردا تردد این خودروها ممنوع است
تردد این خودروها فردا ممنوع است
تردد این خودروها فردا ممنوع است
دوشنبه تردد کلیه وسایل باری و باربری در محورهای قم ممنوع است
آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی؛ تردد کامیون ها در جاده های هرمزگان ممنوع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 16:152024-03-31اقتصادي

تردد این خودروها فردا ممنوع است


برای افزایش ایمنی بیشتر مسافران نوروزی در جاده ها و پیشگیری از بروز حوادث، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر؛ سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت سفر های نوروزی گفت: بررسی وضعیت تردد در جاده های کشور بیانگر افزایش سفر های برگشت در روز های پایانی تعطیلات نوروز است.

   برای افزایش ایمنی بیشتر مسافران نوروزی در جاده ها و پیشگیری از بروز حوادث، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالا های اساسی و دارای مجوز در روز دوشنبه 13 فروردین ماه در تمام محور های برون شهری کشور ممنوع است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت که رانندگان در صورت خرابی خودرو باید جهت هشدار به دیگر رانندگان علایم ایمنی و هشداردهنده را در فاصله حداقل 70 متری نصب کنند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: تردد در مسیر های برگشت به مبدا مسافران نوروزی طی امروز (یکشنبه 12 فروردین) و به میزان بیشتر در فردا (13 فروردین) و پس فردا (14 فروردین) رخ خواهد داد؛ این سفر های صورت گرفته، چنانچه در برگشت با یکدیگر همزمانی پیدا کند به علت ظرفیت محدود شبکه معابر جاده ای می تواند در برخی از ساعات ترافیک های سنگینی ایجاد کند.


برچسب ها: مسافران نوروزی - کامیون - جاده های کشور - تردد - نوروز - پلیس راهور تهران بزرگ - نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

تردد این خودروها فردا ممنوع است

تردد این خودروها فردا ممنوع است