مطالب مرتبط:
دو سناریو درمورد اوضاع اقتصادی 1403 / با توجه به حضور جریان ضد توسعه اصولگرا در ارکان تصمیم گیری کشور، حتی با رفع تحریم ها هم انتظار بهبود قابل توجه شرایط وجود ندارد
کارشناس اقتصادی: سیاست های اقتصادی دولت آثار ویران کننده ای خواهد داشت (فیلم)
سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه اندازی می شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
مشکلات اقتصادی چگونه باعث فروپاشی شوروی شد؟ (اینفوگرافی)
بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 09:502024-03-27سياسي

یک دهه با شعارهای اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کرمی پور؛ از دهه هفتاد هرساله مقام معظم رهبری یک شعار برای هرسال انتخاب می کنندکه؛ فلسفهٔ این کار جلب توجه مردم به یک ارزش خاص و همین طور در نقطهٔ مقابل آن، - بیش از یک دهه است بعد از شروع تحریم های سنگین اقتصادی در سال 1389 و مسائل و مشکلات معیشتی و رفاهی مردم عزیز مقام معظم رهبری شعار هرساله رو اقتصادی انتخاب می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کرمی پور؛ از دهه هفتاد هرساله مقام معظم رهبری یک شعار برای هرسال انتخاب می کنندکه؛ فلسفهٔ این کار جلب توجه مردم به یک ارزش خاص و همین طور در نقطهٔ مقابل آن، به یک مشکل است.

بیش از یک دهه است بعد از شروع تحریم های سنگین اقتصادی در سال 1389 و مسائل و مشکلات معیشتی و رفاهی مردم عزیز مقام معظم رهبری شعار هرساله رو اقتصادی انتخاب می کنند.

 شعار سال 1402 رشدتولید و مهار تورم انتخاب شده بود که با انباشت همه تلخی ها وشیرینی ها، خواسته ها و ناخواسته ها به پایان رسید از خداوند متعال می خواهیم که  تلخی هارو بر ملت شریف ایران اسلامی جبران کند و تدام شیرین ها رو به مردم عزیز ارزانی بخشد.

سال 1403 جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است؛ ابتدا لازم می دانم که به این نکته اشاره کنم  در طول این عمر 45 ساله جمهوری اسلامی  ایران هر زمان مردم پای ک


برچسب ها: مقام معظم رهبری - اقتصادی - مقام معظم - انتخاب - مسائل و مشکلات - مشکلات معیشتی - شعار
آخرین اخبار سرویس:

یک دهه با شعارهای اقتصادی

یک دهه با شعارهای اقتصادی