مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 06:502024-04-05بين الملل

تنها نیستید...


مردم ایران نیز هم صدا با تمام مسلمانان دنیا آماده حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند تا بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و کودک کش اسراییل نشان دهند.

- ایسنا/خوزستان مردم ایران نیز هم صدا با تمام مسلمانان دنیا آماده حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند تا بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و کودک کش اسراییل نشان دهند.

ملت فلسطین سال هاست با زور از خانه و سرزمین خود رانده شده اند، مردمانی که البته علی رغم جنایات وحشیانه و خوی درندگی رژیم صهیونیستی و تمام فشارها و زورگویی ها این رژیم کودک کش، همچنان پای سرزمین خود مانده اند و مقاومت شان زبان زد است.

اما در تمام این سال ها مردم فلسطین تنها نبوده اند و مسلمانان سراسر دنیا پشتیبانان بزرگ این مردم مظلوم هستند؛ مسلمانان به ویژه در راهپیمایی روز قدس هرساله انزجار خود را نسبت به جنایات وحشیانه اسراییل فریاد زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهپیمایی جهانی روز قدس، از ساعت 10:30 صبح امروز (17 فروردین ماه) در خوزستان و شهر اهواز نیز آغاز می شود و مردم خوزستان نیز هم صدا و همدل با سایر مسلمانان در صفوفی بهم پیوسته بار دیگر به حمایت از مردم مظلوم فلسیطن و غزه خواهند پرداخت.


برچسب ها: رژیم غاصب و کودک کش اسراییل - راهپیمایی روز جهانی قدس - راهپیمایی - مسلمانان - روز جهانی قدس - اسراییل - مردم
آخرین اخبار سرویس:

تنها نیستید...

تنها نیستید...