مطالب مرتبط:
مردم، اتحاد، امید
مردم، اتحاد، امید
داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می رود
رکابزنان سپاهان در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
اختصاصی/داماش با امید بقا به 1403 می آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 17:152024-03-27سياسي

مردم، اتحاد، امید


دکتر امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در یادداشتی، به تشریح رویکردهای محوری این شرکت در سال جدید، با توجه به شعار سال و بیانات نوروزی مقام معظم رهبری پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مس پرس، متن یادداشت دکتر خرمی شاد، به شرح زیر است: بسمه تعالی ماه مبارک رمضان، این فرصت ارزشمند برای تمرین ایمان و بندگی را گرامی می دارم و تقارن این ایام و لیالی عزیز را با روزهای فرخنده نوروز، به فال نیک می گیرم و سال نو را تبریک می گویم.

بیانات روشنگر و انگیزه بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام و سخنرانی نوروزی ایشان و همچنین تاکید دوباره معظم له بر موضوع اقتصاد و امر تولید و نام گذاری امسال به عنوان سالِ جهش تولید با مشارکت مردم ، برای ما دست اندرکاران عرصه های اقتصاد و تولید، تذکری دوباره است که بیش از پیش در این عرصه تلاش کنیم.

ایشان فرمودند: اگر ما این توفیق را پیدا کنیم که همت مردم، سرمایه مردم، ابتکار مردم، حضور جدّی آحاد مردم را در عرصه اقتصادی وارد کنیم، درواقع یک بسیج مردمی در امر اقتصاد بکنیم، تولید هم می تواند به جهش برسد.

شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته نیز، با هدف رشد تولید و اجرای طرح های توسعه و افزایش بهره وری، برنامه های سنجیده ای را تدوین کرده بود که به لطف خدا و همت همه کارکنان شرکت مس، شاهد تحقق ت


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی - مردم - تولید - رهبر معظم انقلاب - ماه مبارک رمضان، - یادداشت - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

مردم، اتحاد، امید

مردم، اتحاد، امید