مطالب مرتبط:
فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت نام کنکور
جاماندگان کنکور بخوانند؛ آغاز ثبت نام از امروز
آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور 1403 از امروز
آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
آغاز مجدد ثبت نام جاماندگان کنکور 1403 از امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:202024-04-17دانش

ثبت نام جاماندگان کنکور در این 2 روز


جاماندگان از ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403، امروز و فردا (29 و 30 فروردین) فرصت دارند برای شرکت در این کنکور نام نویسی کنند.

- سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام 3-3-6 در آزمون سراسری سال 1403 و در گروه های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی به میزان 50 درصد با تأثیر قطعی است و میزان تأثیر نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظام سالی- واحدی/ ترمی - واحدی در این گروه ها، 37/5 درصد با تأثیر قطعی و میزان تأثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نظام سالی - واحدی/ترمی - واحدی 12/5 درصد با تأثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی در مجموع دیپلم و پیش دانشگاهی 50 درصد، همچنین سهم نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) 50 درصد است.

  داوطلبانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، اعم از دانش آموزان و دانش آموختگان شاخه های نظری، فنی وحرفه ای و کارودانش در تمام نظام های آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی دروس عمومی و اختصاصی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

  سهم سوابق تحصیلی برای دو گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی به این شکل است که سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام 3-3-6 در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی، به میزان 28 درصد با تأثیر قطعی، میزان تأث


برچسب ها: آزمون سراسری - دانش - واحدی - سابقه - درصد - نظام - نمره
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جاماندگان کنکور در این 2 روز

ثبت نام جاماندگان کنکور در این 2 روز