مطالب مرتبط:
اطراف رودخانه ها اتراق نکنید/ لزوم توجه شهروندان و گردشگران  به هشدار ها
(عکس) هشدار وقوع سیلاب به 10 استان؛ در نزدیکی رودخانه اتراق نکنید
اطراف رودخانه های کردستان اتراق نکنید
هشدار هواشناسی سطح قرمز در کهگیلویه و بویراحمد
آماده باش 100 راهدار کهگیلویه و بویراحمدی در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 11:202024-03-25اجتماعي

هشدار سطح قرمز هواشناسی در کردستان/ اطراف رودخانه ها اتراق نکنید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، نسبت به بارش شدید باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان در ایام تعطیلات نوروز 1403 هشدار داد و اعلام کرد تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، نسبت به بارش شدید باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان در ایام تعطیلات نوروز 1403 هشدار داد و اعلام کرد تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.

آرش آریانژاد امروز دوشنبه 6 فروردین در جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آب منطقه ای استان کردستان، اعلام کرد که با توجه به ورود سامانه پربارش به استان از روز یکشنبه 4 فروردین و ادامه آن تا روز پنجشنبه 9 فروردین ماه 1403 ضمن تحلیل دقیق و ارزیابی شرایط پیش رو از حیث بارش ها و احتمال وقوع سیل، با تحلیل آخرین خروجی مدل های بارش و جاری شدن رواناب، فعالیت سامانه بارشی مذکور در این استان با مخاطره رگبار شدید باران و ذوب برف همراه با بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده به ویژه در ایام تعطیلات سال جدید، با سیلاب همراه خواهد شد.


برچسب ها: رودخانه ها - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - رودخانه - رودخانه های استان - آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای - بارش شدید باران
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح قرمز هواشناسی در کردستان/ اطراف رودخانه ها اتراق نکنید

هشدار سطح قرمز هواشناسی در کردستان/ اطراف رودخانه ها اتراق نکنید